Тэтгэлэг горилогсдод тусламж

Би зүүдэлж байнаа…
Багадаа тоглож өссөн аймгийн төвийн хашаандаа очиж байх юм. Тэгсэн маш өндөр хаалга хийчихсэн орох боломжгүй байна. Аймаар зуудаг нохой давхиад ирэхээр нь хаалган дээр нь авираад гарчихлаа. Тэр хашаа нь их өндөр, хэдийгээр сайн өнгөлөн далдалсан ч гэсэн нэг тийм өндөр дааман, бат бөх, яагаад ч юм хужаа стильтэй харагдаад байгаа юм. Тэгсэн нэг эрэгтэй гарч ирээд мэнд усаа мэдэлцээд ярьж гарав. Тэр эр бид хоёрын дунд ийм яриа болж байна.
-За би наад хашаа байшинг чинь хэр таарсан үнээр худалдаж авъяа.
-Хэдийг өгөх юм?
-Таньд гомдолгүй, надад хохиролгүй
Тэгсэн тэр хүнийг хараад яагаад ч юм хольцтой байх гээд би хужаагаар яриад уналаа. Нөгөө хүн чинь урдаас харж яриа нь хужаа аялга ороод явчихлаа шүү. Би ч шууд уур хүрээд хужаагаар ярьж байх юмаа.
Би: Ni zai yao…Хойноос ирээд хот минийх хотонд ирээд хонь минийх гэсэн утгатай үг хэлэв
Нөгөөх: Ni neng zui xie shenme? Чи тэгээд яахын гэж даапаалж би бүүр шар гозойгоод Ni dou yao qu гэж хэлчихээд бүр мөсөн эндээс яв гэсэн утга оруулах гээд нэг хүчитгэсэн үг байдаг нь бүүр орж ирдэггүй ээ. Тэгээд би тэр үгийг бодож стрээсдэнгүүтээ сэрчихлээ. Тэр JIU гэдэг үг сэрсэн хойно орж ирэв. Би хятад хэл мэдэхгүй. Гэхдээ л зүүдэндээ аймаар хэрэлдээд хаясан. Үнэн эх оронч байна уу? ККК.
Зүүдээ сая бодож байгаад хятадыг нэг нүдээрээ үздэггүй энэхүү үзэл надад хаанаас яаж бий болсныг бодож үзлээ. Надад хятад сайн найз нар бий. Гэхдээ л нийт массаар нь бол би хятадууд, эрлийзүүдэд аллергитэй юм шиг байгаа юм.
Ерөөсөө цөөн тоотой үндэстний далд ухамсарт энэ мэдээлэл байдаг юм байна. Тийм учраас л энэ хятадуудад аллергитэх үзэл бидэнд бүгдэд нь байдаг аж.

Энэ муухай үзэл надад хаанаас бий болсныг бодож үзвэл цөөхөн хүн амтай болохоор үндэсний хэв шинжээ хадгалахын тулд олон тоотой байдаг хүмүүстэй холилдохгүй байх эрмэлзэл маш өндөр байдаг. Ийм ч учраас хадны мангаа гэдэг шиг зүүдэнд хүртэл ингэж ордог байна. Ганц би ч биш, монголчууд, цаашлаад дэлхий даяараа хужаагаас болгоомжилж байна.

Малавигаас ирсэн оюутны яриа: Манай тэнд очиж хөрөнгө оруулаад газар тариалан маш их эрхэлж байгаа. Нутгийн иргэд мундаг сайхан фермэр болох гэхээр мөнгөгүй,зээл авьяа өндөр хүүтэй, нутгийн иргэдийн үйлдвэрлэл дэмжсэн сүлжээ байхгүй болохоор өрхийн аж ахуйгаас илүү гардаггүй. Гайгүй мөнгөтэйнүүд нь гадаад улс руу дүрвэчихсэн, эсхүл уул уурхайн салбарт ажилладаг гэнэ.

Австрали залуугийн яриа: Хятадын компани Куинсланд мужид байдаг хөвөнгийн томоохон аж ахуйг нь байгаль хамгаалагчид нь эсэргүүцээстэй. Хөвөнгийн тариалалт маш их ус хэрэглэдэг, 4 муж дамжиж урсдаг голоос нь татаж услаад бөөн хэрүүл. Үл хөдлөх хөрөнгийн зах зээл дээр хужаанууд хамаг байшинг нь худалдаж аваад гадаадын иргэд Авсралид үл хөдлөх хөрөнгө худалдаж авах зохицуулалтаа 2010 чангалсан.

Зүүн Өмнөд азийнхан дунд тухайн нутагт гайгүй амьдарч байгаанууд нь хэд дэх үеийн ч юм хужаа байдаг гэнэ шүү. Лав вьетнам, индонезиуд их дургүй юмаа. Малайзид малай хүн тендэрт орвол 10 оноо нэмдэг.

Хятад оюутны яриа: Мөнгөтэй гайгүй болохоороо өнөө хужаанууд нь гадагшаа цагаачлаад алга болох явдал сүүлийн хэдэн жил их нэмэгдэж байгаа гэнэ. Тэгээд гадагшаагаа дундаж давхарга нь их гарч эхэлж байгаа учраас хятадууд бас хэнийг гаргах вэ энэ тэр гэдэгтээ бодлоготой байдаг гэнэ. Манайхан шиг сурч байснаа үлдэх нүхээ малтаад унадаггүй гэж байна. Тэгж байгаанууд нь эхнээсээ тийм зорилготой ирсэн эмэгтэй оюутнууд. Түүнээс эрэгтэй, магистр, др-ынхон бол буцдаг гэж байна шүү. Айхтар цуснууд. Гэтэл манайхан яаж байна. Гайгүй болчингуутаа л яаж үлдэх вэ гээл нүхээ малтаал. Эд нар ч гэж таарсан зэвүүн юмнууд. Аль гайгүй толгойтойг нь “наарыш наарыш” гэж авчраад аль болохоор шингээгээд үлдээчих гээд байна.

Та нар бодож байна уу? Энэ Алимаа өөрөө очиж суучаал новширч өгч байна гэж. Санаа зоволтгүй сарын дараа очлоо.

Comments on: "Зүүд буюу Chinaphobia" (2)

  1. Yag tegj bodoh gejishd. kkk

  2. Ашгүй нэг маань ч гэсэн эх орондоо ирэх нь.

Хариулт үлдээх

Шошгон цуваа

