Тэтгэлэг горилогсдод тусламж

There are few of us who are happy with own body shape. Generally speaking, we are either one of apples, pears, bananas or hour glasses. Lingerie brand Triumph found a new marketing strategy to address this sensitive issue, comparing apples to Matisse’, bananas to Da Vinci’, pears to Botticelli’ and Rubens’, classic hour glasses to Raphael’ and Rembrandt’s art masterpieces. In the end, who wants to be a piece of fruit when we could think of herself as a work of art, no matter how appealing is a fruit?

Эмэгтэйчүүд бидний дунд өөрийн биеийн хэлбэр галбиртаа сэтгэл хангалуун явдаг нь цөөнх юм. Ерөнхийдөө бид бүгдээрээ алим, лийр, гадил, эсхүл элсэн цагны аль нэгэнтэй зүйрлэм бие хаатай байдаг. Дотуур хувцасны Триумф компани энэхүү эмэгтэйчүүд бидний эмзэг цэгийг олсон асуудлыг шууд нэрлэлгүйгээр хэрэглэх маркетингийн шинэ стратеги бодож олжээ. Үүнд алимнууд Матиссын, гадилнууд Да Винчи, лийрнүүд Боттичелли, Рубенсийн, сонгодог элсэн цагнууд Рафаэль, Рембрантын эмэгтэйчүүдийг дүрсэлсэн урлагийн сод бүтээлүүдтэй өөрсдийгөө адилтгаж болох юм. Ер нь тэгээд өөрийгөө хичнээн гоё амттай байлаа ч жимс гэж бодож явснаас, урлагийн бүтээл гэж төсөөлөх нь илүү гоё биз дээ?

PS: Dedicated to the centeniary of International Women’s Day celebration.

Хариу үлдээх

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Өөрчлөх )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Өөрчлөх )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Өөрчлөх )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Өөрчлөх )

Connecting to %s

Шошгон үүл

%d bloggers like this: